Oficjalny partner firmy

PolishEnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

USTAWIENIA DRUGIEJ GENERACJI SYSTEMU BOSCH MG1CS003

Dzisiaj udostępniamy nowe pliki ustawień drugiej generacji, aby jak najlepiej wykorzystać kalibracje w sterownikach BOSCH MDG1CS003 , obecnych na pokładzie pojazdów grupy BMW, w silnikach benzynowych 2,0 l L4.

Umożliwiamy pracę nad bardziej efektywnymi operacjami tuningowymi, rozszerzając zakres działania do 62 map zarządzania parametrami silnika z PATCHAMI (dezaktywacja monitorowania momentu obrotowego i ogranicznika prędkości) oraz OPCJAMI(dezaktywacja kota, dezaktywacja GPF / OPF, pop & bang - burbles w trybie sport / dynamic, dane o osiągach silnika ustawione na wyświetlaczu w trybie sportowym) do naprawy pojazdu i wiele więcej. Oprogramowanie Race Evo dołącza do narzędzi diagnostycznych używanych już w warsztatach, umożliwiając operatorowi przeprowadzanie ukierunkowanych operacji na poszczególnych kodach usterek przechowywanych w jednostce sterującej silnika, zmniejszając czas i koszty interwencji. „Opcje” dodatkowo dostosowują obsługę napędu i działają w centrum problemu, pomagając profesjonalistom w selektywnym działaniu tylko wtedy, gdy jest to konieczne, w niektórych przypadkach nawet w celu uniknięcia wymiany całego pakietu komponentów przez klientów końcowych.

PODSTAWOWA STRUKTURA PLIKU USTAWIEŃ ECU BOSCH MDG1CS003 (135 KW)

  • Spark Advance
  • Rozrząd zaworów
  • lambda
  • Ciśnienie w szynie 
  • Moment obrotowy
  • Obliczanie masy powietrza
  • Zwiększ ciśnienie
  • Wastegate
  • Dodatkowa mapa
  • Prędkość
  • Moc
  • Ochrona silnika
  • Opcje

WIDOK OPROGRAMOWANIA RACE EVO

CHCIEĆ WIEDZIEĆ WIĘCEJ? SKONTAKTUJ SIĘ Z JEDNYM Z NASZYCH EKSPERTÓW!