Dzisiaj udostępniamy nowe pliki ustawień drugiej generacji, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości kalibracji w ECU BOSCH MD1CP004 , zainstalowanych w pojazdach grupy VAG, w silnikach Diesla 3,0 l V6.
Umożliwiamy pracę nad bardziej efektywnymi operacjami tuningowymi, rozszerzając zakres działania do 82 map zarządzania parametrami silnika z PATCHAMI (dezaktywacja ogranicznika prędkości) i OPCJAMI(Dezaktywacja DPF / FAP, usunięcie zaworu EGR, modyfikacja zestawu ochrony silnika) do naprawy pojazdu i wiele więcej. Oprogramowanie Race Evo dołącza do narzędzi diagnostycznych używanych już w warsztatach, umożliwiając operatorowi wykonywanie ukierunkowanych operacji na poszczególnych kodach usterek przechowywanych w jednostce sterującej silnika, co zmniejsza czas i koszty interwencji. „Opcje” dodatkowo dostosowują obsługę napędu i działają w centrum problemu, pomagając profesjonalistom w selektywnym działaniu tylko wtedy, gdy jest to potrzebne, w niektórych przypadkach nawet w celu uniknięcia wymiany całego pakietu komponentów przez klientów końcowych.