Oficjalny partner firmy

PolishEnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

USTAWIENIA DRUGIEJ GENERACJI DLA ECU BOSCH MG1CS201

Dzisiaj udostępniamy nowe pliki ustawień drugiej generacji, aby jak najlepiej wykorzystać kalibracje w sterownikach BOSCH MG1CS201  , zainstalowanych w pojazdach grupy BMW / MINI, w silnikach benzynowych 1,5 l L3, 2,0 l L4, 3,0 l L6, 4,4 l V8, turbodoładowanymi silnikami benzynowymi .

Umożliwiamy pracę nad bardziej efektywnymi operacjami tuningowymi, rozszerzając zakres działania do 63 map zarządzania parametrami silnika z PATCHAMI (dezaktywacja monitorowania momentu obrotowego i ogranicznika prędkości) oraz OPCJAMI(dezaktywacja kota, dezaktywacja GPF / OPF, zestaw danych o wydajności silnika na wyświetlaczu trybu sportowego) do naprawy pojazdu i wiele więcej. Oprogramowanie Race Evo dołącza do narzędzi diagnostycznych, które są już używane w warsztatach, umożliwiając operatorowi wykonywanie ukierunkowanych operacji na poszczególnych kodach usterek przechowywanych w jednostce sterującej silnika, zmniejszając czas i koszty interwencji. „Opcje” dodatkowo dostosowują obsługę napędu i działają w centrum problemu, pomagając profesjonalistom w selektywnym działaniu tylko wtedy, gdy jest to potrzebne, w niektórych przypadkach nawet w przypadku uniknięcia przez klientów końcowych wymiany całego pakietu komponentów.

PODSTAWOWA STRUKTURA PLIKU USTAWIEŃ ECU BOSCH MG1CS201

  • Spark Advance
  • Rozrząd zaworów
  • lambda
  • Ciśnienie w szynie 
  • Moment obrotowy
  • Obliczanie masy powietrza
  • Zwiększ ciśnienie
  • Wastegate
  • Dodatkowa mapa
  • Prędkość
  • Moc
  • Ochrona silnika
  • Opcje

WIDOK OPROGRAMOWANIA RACE EVO