Dzisiaj udostępniamy nowe pliki ustawień drugiej generacji, aby jak najlepiej wykorzystać kalibracje w sterownikach BOSCH MG1CS201 , zainstalowanych w pojazdach grupy BMW / MINI, w silnikach benzynowych 1,5 l L3, 2,0 l L4, 3,0 l L6, 4,4 l V8, turbodoładowanymi silnikami benzynowymi .
Umożliwiamy pracę nad bardziej efektywnymi operacjami tuningowymi, rozszerzając zakres działania do 63 map zarządzania parametrami silnika z PATCHAMI (dezaktywacja monitorowania momentu obrotowego i ogranicznika prędkości) oraz OPCJAMI(dezaktywacja kota, dezaktywacja GPF / OPF, zestaw danych o wydajności silnika na wyświetlaczu trybu sportowego) do naprawy pojazdu i wiele więcej. Oprogramowanie Race Evo dołącza do narzędzi diagnostycznych, które są już używane w warsztatach, umożliwiając operatorowi wykonywanie ukierunkowanych operacji na poszczególnych kodach usterek przechowywanych w jednostce sterującej silnika, zmniejszając czas i koszty interwencji. „Opcje” dodatkowo dostosowują obsługę napędu i działają w centrum problemu, pomagając profesjonalistom w selektywnym działaniu tylko wtedy, gdy jest to potrzebne, w niektórych przypadkach nawet w przypadku uniknięcia przez klientów końcowych wymiany całego pakietu komponentów.