Oficjalny partner firmy

PolishEnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

USTAWIENIA DRUGIEJ GENERACJI DLA BOSCH EDC16C39

Dzisiaj udostępniamy nowe pliki ustawień drugiej generacji, aby w pełni wykorzystać możliwości kalibracji w sterownikach BOSCH EDC16C39  , zainstalowanych w pojazdach Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Suzuki i PSA, w pojazdach 1.6/1.9/2.0/2.3/2.4/3.0L L4 /silniki wysokoprężne L5.

Umożliwiamy pracę nad bardziej efektywnymi operacjami tuningowymi, rozszerzając zakres działania do 48 map zarządzania parametrami silnika z PATCH (zamknięcie zaworu EGR) i OPTIONS(usunięcie DPF, usunięcie kodu DTC P0601, usunięcie kodu DTC P061B, całkowite usunięcie zaworu EGR, aktywacja ogranicznika popcornu/hardcutu, modyfikacja zestawu ochrony silnika IMRC/usunięcie klap wirowych kolektora dolotowego, usunięcie siłownika przepustnicy, gorący start) do naprawy pojazdu i wiele więcej. Oprogramowanie Race Evo dołącza do narzędzi diagnostycznych już używanych w warsztatach, umożliwiając operatorowi przeprowadzanie ukierunkowanych operacji na indywidualnych kodach usterek przechowywanych w jednostce sterującej silnika, skracając czas i koszty interwencji. „Opcje” dodatkowo dostosowują wrażenia z jazdy i działają w sednie problemu, pomagając profesjonalistom selektywnie działać tylko wtedy, gdy jest to konieczne, nawet zapobiegając w niektórych przypadkach klientom końcowym wymiany całego pakietu komponentów.

PODSTAWOWA STRUKTURA PLIKU USTAWIEŃ DLA BOSCH EDC16C39 ECU

  • Kropka
  • Iniekcja
  • lambda
  • Ciśnienie w szynie 
  • Moment obrotowy
  • Ciśnienie doładowania
  • EGR
  • Dodatkowe mapy
  • Prędkość
  • Ochrona silnika
  • Opcje

WIDOK OPROGRAMOWANIA RACE EVO

CHCIEĆ WIEDZIEĆ WIĘCEJ? SKONTAKTUJ SIĘ Z JEDNYM Z NASZYCH EKSPERTÓW!

 
Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zapoznając się z naszą Polityką Prywatności .