Dzisiaj udostępniamy nowe pliki ustawień drugiej generacji, aby w pełni wykorzystać możliwości kalibracji w sterownikach BOSCH EDC16C39 , zainstalowanych w pojazdach Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Suzuki i PSA, w pojazdach 1.6/1.9/2.0/2.3/2.4/3.0L L4 /silniki wysokoprężne L5.
Umożliwiamy pracę nad bardziej efektywnymi operacjami tuningowymi, rozszerzając zakres działania do 48 map zarządzania parametrami silnika z PATCH (zamknięcie zaworu EGR) i OPTIONS(usunięcie DPF, usunięcie kodu DTC P0601, usunięcie kodu DTC P061B, całkowite usunięcie zaworu EGR, aktywacja ogranicznika popcornu/hardcutu, modyfikacja zestawu ochrony silnika IMRC/usunięcie klap wirowych kolektora dolotowego, usunięcie siłownika przepustnicy, gorący start) do naprawy pojazdu i wiele więcej. Oprogramowanie Race Evo dołącza do narzędzi diagnostycznych już używanych w warsztatach, umożliwiając operatorowi przeprowadzanie ukierunkowanych operacji na indywidualnych kodach usterek przechowywanych w jednostce sterującej silnika, skracając czas i koszty interwencji. „Opcje” dodatkowo dostosowują wrażenia z jazdy i działają w sednie problemu, pomagając profesjonalistom selektywnie działać tylko wtedy, gdy jest to konieczne, nawet zapobiegając w niektórych przypadkach klientom końcowym wymiany całego pakietu komponentów.
PODSTAWOWA STRUKTURA PLIKU USTAWIEŃ DLA BOSCH EDC16C39 ECU
- Kropka
- Iniekcja
- lambda
- Ciśnienie w szynie
- Moment obrotowy
- Ciśnienie doładowania
- EGR
- Dodatkowe mapy
- Prędkość
- Ochrona silnika
- Opcje