Dzisiaj udostępniamy nowe pliki ustawień drugiej generacji, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości kalibracji w ECU BOSCH EDC17C42 , zainstalowanych w pojazdach Dacia, Mercedes Benz, Nissan, Renault, Opel, w silnikach wysokoprężnych 1.5 / 1.6 / 2.0 / 2.3L L4.
Umożliwiamy pracę nad bardziej efektywnymi operacjami tuningowymi, rozszerzając zakres działania do 42 map zarządzania parametrami silnika z PATCH (dezaktywacja monitorowania momentu obrotowego, zamknięcie zaworu EGR) i OPCJAMI(Usunięcie DPF, całkowite usunięcie zaworu EGR, modyfikacja zestawu ochrony silnika) do naprawy pojazdu i wiele więcej. Oprogramowanie Race Evo dołącza do narzędzi diagnostycznych, które są już używane w warsztatach, umożliwiając operatorowi wykonywanie ukierunkowanych operacji na poszczególnych kodach usterek przechowywanych w jednostce sterującej silnika, zmniejszając czas i koszty interwencji. „Opcje” dodatkowo dostosowują obsługę napędu i działają w centrum problemu, pomagając profesjonalistom w selektywnym działaniu tylko wtedy, gdy jest to potrzebne, w niektórych przypadkach nawet w celu uniknięcia wymiany całego pakietu komponentów przez klientów końcowych.